UMOWA POZIOMU USŁUG




Nasze systemy sieciowe, zapewniają na publiczny dostęp 99,9% czasu. Gdy zostanie ustalone, że istnieje problem z dostępem, zostanie skompensowana opłata  według naszej  UPU*. Na podstawie ilości przestojów, kredyt będzie wahać się od 5% do 100% na Twojej fakturze.


Uszkodzony sprzęt zostanie wymieniony w ciągu 180 minut od momentu gdy technik KompMaxTech stwierdzi, że problem jest związany z wadliwym sprzętem.




​​​​​​​W ciągu 7 dni, jeśli nie jest to problem techniczny serwera a KompMaxTech nie może rozwiązać problemu, jesteśmy zobowiązani do zwrotu początkowej wpłaty.




​​​​​​​​​​​​​​Każde żądanie usługi będą obsługiwane przez pracowników we własnym zakresie KompMaxTech.


​​​​​​​KompMaxTech

*Umowa Poziomu Usług

​​​​​​​